2013. május 5., vasárnap

Az első lövész raj - Battlegroup Kursk

A mai napon elkészült az első teljesen kifestett orosz lövészraj. A figurák a Plastic Soldier Company (röviden PSC) 15mm-es (1/100) Russain Infantry in Summer Uniform szettjéből valók. Egy dobozzal vettem és azt hiszem bőben elég is lesz, hiszen 130 figura található benne.


Nem törekedtem magas szintű festésre, a lényeg az volt, hogy gyorsan kész legyenek a figurák, mert nagyon sok festeni való sorakozik a polcaimon. Remélhetőleg a jövő hét folyamán elkészül a további 3 raj is és a parancsnoki rajjal együtt egy teljes lövész szakasz várhatja az első csatáját.

2 megjegyzés:

  1. Hogy tetszenek a figurak? En festettem mar 1 dobozzal a 28mm-es verziobol, es eggyel a 20mm-esbol. Nekem a "granatos" figuran kivul mind bejott, de a 20mm-est erzem jobban eltalaltnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tetszenek! Ez a méretarányosabb kivitelezés jobban bejön, mint a BF vagy a FiB kissé aránytalan figurái. A másik nagy előnye, hogy kemény műanyag. Ezeket szerintem jobban lehet festeni, mint a fémet. A 20 és 28mmm-t nem láttam szemtől-szembe, de a figurák ugyan azok, csak ugye a méretük más.

      Törlés