2013. május 19., vasárnap

Szakasz bevetésre készen

Végre elkészültem az első orosz lövész szakasz festésével. Elég húzós volt a hét a munka miatt, ezért csak most végeztem, de így is belefért még egy Maxim géppuska és egy páncéltörő puska is.

A szakaszt Battlegroup Kursk és Rapid Fire! csatákban fogom használni. Szerencsére a két rendszer seregépítés szempontjából teljesen kompatibilis egymással, így a 8 fős BGK rajok a RF-ben századoknak számítanak.


                                        A szakasz madártávlatból a parancsnoksággal együtt.



                                      A páncéltörőpuska és a Maxim géppuska bevetésre kész.



A festésben az egyszerűségre és a gyorsaságra törekedtem, mivel az időm kevés.

A figurák egy fekete alapozást kaptak, ezt GW gyártmányú Chaos Black spray-el csináltam.
A tulajdonképpeni festést a kabáttal kezdtem. Ennek alapja a Humbrol 226 számú zöldje volt, amit száradás után száraz ecseteltem GW Bleached Bone színnel. Ez nagyjából a valódihoz hasonló világosabb zöldet adott. A nadrághoz Vallejo Brown Violet színt használtam, míg a sisakokhoz German Cam. Dark Green-t szintén a Vellejo-tól.  A bőrt Flat Flesh színnel festettem (Vallejo), a szíjak, hátizsákok, táskák a GW Snakebite Leather színt kaptak. A fegyverek a fémes részeken GW Boltgun Metal színnel lettek festve.

A talpak a fekete alapozás után Vallejo German Cam. Medium Brown színt kaptak, majd erre ragasztottam rá a műfüvet.

A festéssel gyorsan haladtam, egyedül az utolsó rajnál csúsztam el egy kicsit más elfoglaltságok miatt. Igaz, nem egy díjnyertes festés, sokaknak kissé egyszerűnek tűnhet, de nekem a játékhoz teljesen megfelel és mégiscsak jobban mutat, mint csupaszon.

Mivel az alap gyalogság festésével végeztem, következnek a nehéz fegyverek.
A következő részben következnek az aknavetők (50 és 82mm), a 45mm-es páncéltörő ágyú és a 76mm-es gyalogsági ágyú.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése